sobota 4. března 2017

Začínám

,,To se takhle člověk vydá na předávání cen Czech Blogger Awards. Poslouchá to povídání mezi bloggery. Už nějaký čas píše na Wattpadu. A zjistí že i přátelé začali psát blog. A proč to tedy nezkusit taky? Když mě psaní baví. Tak proč nezachytit svoje přání, vzpomínky a celkově myšlenkové pochody do textu, a zveřejnit na internet."


Takže asi takhle vypadala moje prvotní myšlenka na založení tohoto blogu. Nezní to špatně ne?
Taky bych se měla asi představit co?
No, jsem sedmnáctiletá studentka střední školy v Čáslavi. Mé jméno je Klára, mezi moje hlavní koníčky patří psaní příběhů, kreslení, fotografování
 a ráda svůj volný čas trávím tak v přírodě nebo se zvířaty. Hlavně s poníky a kozami které máme v ohradě u školy. Poníky máme s mojí spolubydlící dá se říct ve výcviku. Což se ostatně dozvíte v dalších článcích. Už nějaký ten rok jezdím na koni. A co se hudby týče tak poslouchám zrovna to co se mi líbí ale nedám dopustit na skupinu Slza. O této skupině tu bude jistě hodně článků.

To je na úvod asi vše. Doufám že se Vám bude můj blog líbit. Děkuji za přečtení a snad brzy u dalšího článku. :)

(PS: Omlouvám se za nefunkční menu. :) To budu ještě řešit)

Writing Girl 

To jsem já...

Žádné komentáře:

Okomentovat