neděle 8. října 2017

14 dní s lidmi co žijí svůj sen

Jak někteří víte, letos o prázdninách jsem byla na dvou letních turnusech, třetí a pátý GeekCampu, tábora s YouTubery. Na pátý jsem se dostala díky tomu že jsem tam jela jako ,,reportérka" takže... už to nebudu dále protahovat a přeji příjemné čtení.

  Jsem ráda že jsem se mohla dostat na oba turnusy. Do nedávna jsem si myslela že jsou prakticky všechny turnusy stejné, ale nejsou. Takže, tohle bude takové malé porovnání těchto dvou turnusů.
  Na obou jsem poznala spoustu skvělých lidí, setkala se s přáteli které jsem poznala na předchozích GC, a znovu mola trávit týden se svými oblíbenci. Na 3 turnuse jsem byla v týmu u Patrika Horyny a na 5. turnuse jsem byla v týmu u Luboš je celkem fajn... jo, byl fajn.
  Celý tábor se nesl ve znamení Hollywoodu, čemuž odpovídali i videa a různé soutěže.






Tento článek bude hlavně o pátém turnusu.

Neděle 6. srpna

  Po příjezdu k hotelu to bylo jako vždy, na recepci kde sedí hlavní vedoucí Terka a říká nám čísla našeho pokoje. A někdy se dostávají táborové náramky nebo check listy, za jejichž vyplnění na konci tábora vylosovaní můžou získat skvělé ceny.
  Večer jsme se rozdělili do týmů. Bylo celkem 7 týmů (na 3 turnuse bylo týmů osm):
Náš tým: Jsme celkem ztraceni
Tým Martina Roty: Kde mám svoji nohu
         Ludia: MMI
         LadyZika: Trblietky
         PJAY: Spálené lentilky
         Porty s Denčou: Banáni
         Ondaje: Hollylego
Na GC bylo ale YouTuberů více.
  Po prvním nástupu jsme se seznámili s holkami na pokoji, a zjistili jsme že Eliška je z Čáslavi. Jak je jen ten svět malý, a byla jsem na praxi v práci její mamky... 

Pondělí 7. sprna
              dopoledne:
  Dopolední program byli různá stanoviště. S různými úkoly. Nejvíce mě bavili "Spojlery", šlo o to že na papírkách byla napsaná slova, která měla později dát dohromady dát nějakou větu podle které jsme měli přijít na název filmu.
             odpoledne:
  Byli volné aktivity. Mohli jsme si povídat s YouTubery, jen tak ležet, hrát nějaké hry, nebo ochutnávat Relaxi. A museli jsme být venku.
              večer:
Se promítalo letí Cinetube.

Ochutnávka Relaxů

Vybíjená


Úterý 8. srpna
             dopoledne:
  Probíhaly šifry. Díky tomu že jsem byla již na 3. turnusu tak jsem se nemohla aktivně zapojit do soutěže s mým týmem. Ale bylo nás více, kteří už byli na jiném turnusu, a tak z nás seskládali ,,Alfa TEAM" ale my jsme si říkali Zbytky.
            odpoledne:
  Dozvěděli jsme se téma videa a to ,,trailer" tak jsme si posedali do kroužku venku pod stromem a přemýšleli. Náš nejmladší člen týmu Jiříček se však začal nudit a chytal kobylky. Vysloužil si tím přezdívku ,,Lovec kobylek" a toto nás provázelo celým týdnem. A z tohoto ,,lovení" se pak stala zábava na celé odpoledne. Naštěstí jsme se stačili domluvit na tom co vlastně natočíme. Vybrali jsme si horror.
             večer:
  Jak už bývá zvykem, byla diskotéka.

Lovec kobylek Jiříček

Špeh Marek od týmu Lady Ziky


Středa 9. srpna
             dopoledne:
  Začali jsme natáčet videa. Škoda že to naše video není na YT, fakt se nám moc povedlo.
             odpoledne:
  Vodní stanoviště. Například kvíz, kde tě za nesprávnou odpověď polili vodou, hry s vodními pistolemi a podobně.
              večer:
  Byl úplně volný program.

Luboš líčí ,,přízraky"

Hlavní duch mrtvé Bára.


Čtvrtek 10. srpna
                 dopoledne:
  Byli různé štafetové závody a poté focení týmů.
                 odpoledne:
  Dotáčeli jsme poslední scénky do našeho videa. Ve videu jsem si zahrála i já. Podivnou až zlou vedoucí dětského tábora.
                večer:
  Táborák a zároveň stezka odvahy, na kterou jsem nešla... ano jsem strašpytel.

Luboš v akci


Pátek 11. stpna
             dopoledne:
  Probíhali tzv. Rivalové.   Tím se rozdělil na určitá stanoviště, např. Nerf přestřelka, Just Dance, Buzz (vědomostní hra), Time's UP a dlaší.
              odpoledne:
  Vodní hry. Kdy nám televize TV Tity přivezla spousty vodních balónků, a podobných vodních her. Včetně vodní skluzavky.
              večer:
  Trhy... nanihž je jedinečná možnost si vydělat RealGeek Many. Které platí pouze v rámci tábora. Za REM si můžeš koupit různé sladkosti v baru či dokonce nějaký merch.
  Vydělat si můžeš čímkoli tě prakticky napadne. Čím více originálnější nápad máš, tím více RGM vyděláš. Já jsem s kamarádkou tetovala. A taky jsme si vydělali dost byť těchto stánků tam bylo více.

Sobota 12. srpna
                dopoledne:
  Turnaje. Přiznám se že už si nepamatuji v čem. :D Poslední šance nahnat body do celotáborové soutěže.
               odpoledne:
  Nastalo dlouho očekávané promítaní táborových videí! Po menší pauze nás čekalo vyhlášení celotáborové soutěže. Naše video se v obou hlasování od táborníků i od vedoucí a youtuberů umístilo na prvních místech! Za což jsme byli strašně rádi. A i když jsme nahnali tolik bodů, k vítězství nám to nepomohlo. Skončili jsme na krásném místě!
                večer: 
  Poslední nástup, kde jsme dostali čísla (ti co jeli domů vlakem) a zkoušeli jsme se spočítat, a také se promítlo vide od Ajka!
  Diskotéka na rozloučenou a uzavření letní GeekCamp turnusů!

  V neděli 13. srpna nás čekalo loučení a odjezd zpět domů....

----

Teď něco málo o příhodách z 3. turnusu.

Vedoucí Marek nám chodil na dobrou noc vyprávět pohádky.
Jeden celý polední klid jsme s Luckou strávili s Martinem (Atim) a fotili jsme. Marťas mi pak propůjčil i nějaké jeho objektivy, se kterýma jsem si mohla vyzkoušet něco vyfotit... takže, nejlepší polední klid!



Takže moc děkuji všem se kterými jsem mohla být a strávit s nimi ten nejhezčí čas léta!
A díky patří také skvělým vedoucím! 




PS: Omlouvám se že to vyšlo až teď... ale nemohla jsem se  k tomu zaboha dostat... a taky se blíží Podzimní GC, tak aby jste věděli na co se třeba můžete těšit!


Writing Girl 








Žádné komentáře:

Okomentovat